Σχολικές Δράσεις
Την Τετάρτη 17/12 επισκέφθηκε το σχολείο μας η Δρ Άννα Μαρία Ανδρονίκου, η οποία ενημέρωσε εκπαιδευτικούς και μαθητές για τον ρόλο και την προσφορά του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος. Οι μαθητές μας άκουσαν με προσοχή τη διάλεξη και ακολούθως έδωσαν εθελοντικά δείγμα σάλιου για να εγγραφούν στο Κυπριακό Αρχείο Δοτών. Η προθυμία τους απέδεξε τον βαθμό ωριμότητας και ευαισθησίας τους σε κοινωνικά θέματα. Μπράβο στους μαθητές μας.
Στις 05 Δεκεμβρίου την 6η περίοδο διεξήχθη στο σχολείο μας η άσκηση σεισμού. Η επιτυχία της άσκησης απέδειξε τον υψηλό βαθμό λειτουργίας και ετοιμότητας του σχολείου σε περίπτωση πραγματικής κατάστασης. Υπεύθυνοι ΒΔ. ήταν ο κ. Μάριος Αλεξάνδρου και ο κ. Λυκούργος Κονναρής.
Υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Πέμπτη 18.12.25 το Βιωματικό Εργαστήριο ‘Οικολογία και Περιβάλλον’ το οποίο στόχευε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών ως προς την καλλιέργεια της οικολογικής τους συνείδησης. Στο εργαστήριο συμμετείχαν μαθητές του τμήματος ΗΣ2. Το εργαστήρι έγινε στο πλαίσιο της ενότητας ‘Οικολογία’ του μαθήματος των Νέων Ελληνικών. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν το μονοπάτι της φύσης πλησίον του Δασικού Πάρκου Λεμεσού, να ανακαλύψουν τα μυστικά του μονοπατιού και να μελετήσουν ενδημικά φυτά και βότανα. Η όλη εμπειρία ήταν ξεχωριστή και πρωτότυπη για όλους τους συμμετέχοντες. Υπεύθυνες Καθηγήτριες Φιορεντίνα Πουλλή, Θέκλα Θεοδούλου.


