Σχολικές Δράσεις
Στις 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία ο Διαγωνισμός Διαλογικής Συζήτησης, τον οποίο διοργάνωσε ο όμιλος του σχολείου μας DEBATE CLUB.
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 16 μαθητές, κατανεμημένοι σε δύο αντίπαλες ομάδες. Η συζήτηση διεξήχθη εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα και το θέμα αφορούσε το κατά πόσο η χρήση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων (texting/textese) έχει συμβάλει θετικά ή αρνητικά στην επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Κατά την διάρκεια της διαλογικής συζήτησης, οι δύο ομάδες ανέπτυξαν και αντέκρουσαν επιχειρήματα, τεκμηριωμένα με στοιχεία που προέκυψαν από συστηματική έρευνα των προηγούμενων μηνών. Οι μαθητές μας απέσπασαν θερμά συγχαρητήρια για το υψηλό επίπεδο γλωσσικής επάρκειας, το βάθος της έρευνάς τους, καθώς και για το ήθος και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Υπεύθυνη για την εκπαίδευση και προετοιμασία των μαθητών, καθώς και για τη διοργάνωση της εκδήλωσης, ήταν η καθηγήτρια Αγγλικών κ. Ευανθία Νικολάου. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Επιθεωρήτρια Αγγλικών κ. Έλενα Παρασκευά, ο Διευθυντής και μέλη του διδακτικού προσωπικού του σχολείου μας.
Τα τμήματα του Γ΄ έτους του κλάδου Ξενοδοχειακών (ΞΕ3α,β,γ,δ και ΘΞΜ3) πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΤΕΠΑΚ (στην Πάφο), την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2026.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές μας, ενημερώθηκαν για τα Ανώτερα Διπλώματα στους Κλάδους Μαγειρικής Τεχνών και Ξενοδοχειακής και Τουριστικής Διεύθυνσης.
Επιπλέον, τους έγινε παρουσίαση για τα ωφελίματα/δυνατότητες εργοδότησης, τη φοιτητική ζωή, τις δραστηριότητες των φοιτητών καθώς επίσης και για τις δυνατότητες στέγασης.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στις εγκαταστάσεις και στα εργαστήρια του Πανεπιστημίου.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου Ξενοδοχειακών, κ. Μάριος Αλεξάνδρου, Γιάννης Βασιλείου και Σάββας Σάββα μαζί με τις κ. Ευγενία Νικολάου και Μαρία Ευριπίδου.
Ήταν μεγάλη μας χαρά και περηφάνεια όταν συναντήσαμε στους χώρους του Πανεπιστημίου απόφοιτους της Σχολής μας, που συνεχίζουν ως φοιτητές πλέον και διαπρέπουν στον κλάδο τους χτίζοντας το μέλλον τους.
Τους ευχόμαστε όλους κάθε επιτυχία στη συνέχιση της καριέρας τους.
Μαθητές του τμήματος ΘΗΥ3 της Σχολής μας συμμετείχαν με την εισήγηση: "Η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Μέλλον των Επαγγελματων: ευκαιρίες, απειλές και δικαιώματα των εργαζομένων" υπό την εποπτεία της Φιλολόγου Κατερίνας Χριστοδούλου στο 43ο Επαρχιακό Μαθητικό Συνέδριο Λυκείων και Τεχνικών Σχολών Λεμεσού. Η παρουσία των μαθητών ήταν αξιοπρόσεκτη και τεκμηριωμένη με βιβλιογραφική ανασκόπηση. Μπράβο στους μαθητές μας!
Στο πλαίσιο της Επετειακής Διημερίδας για τα 70 χρόνα της Α’ ΤΕΣΕΚ Λεμεσού, που πραγματοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου 2026, με θέμα «Η Τέχνη της μάθησης, η μάθηση της Τέχνης», η Γ’ ΤΕΣΕΚ Λεμεσού παρουσίασε την εισήγηση με τίτλο «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων και μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών της Σχολής μέσω των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus+».Οι μαθητές Ουράνιος Βασιλόπουλος (ΞΕ 3ΑΒ), Χρίστος Σάββα (ΕΓ3), Δέσποινα Βασιλείου (ΘΞΜ3), Πάρης Κλεοβούλου (ΘΗΨ1) και Μιχάλης Παπαδόπουλος (ΘΗΨ1) παρουσίασαν μια εύστοχη και επίκαιρη εισήγηση, αναδεικνύοντας τον ρόλο της μάθησης στη σύγχρονη εποχή, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στη θεωρία, αλλά συνδέεται άμεσα με την πράξη και τις βιωματικές εμπειρίες.
Την ευθύνη για την προετοιμασία και τη συνοδεία των μαθητών είχαν οι φιλόλογοι κ.Άντρη Νεάρχου και κ.Έλενα Κουμάστα. Tην επιμέλεια των γραφικών της παρουσίασης είχε η Β.Δ. κ. Ελεονώρα Βασιλειάδου, του κειμένου και του συντονισμού της παρουσίασης η Β.Δ. κ. Άντρη Νεοφύτου.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται στον Κλάδο Ξενοδοχειακών, συγκεκριμένα στον ΒΔ Γιώργο Αγρότη, στη Νικολάου Ευγενία και την ομάδα εκπαιδευτών για τα νόστιμα εδέσματα και την άψογη εξυπηρέτηση.
Διεκπεραιώθηκε την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου η ενημέρωση για την οδική ασφάλεια και τη σωστή οδική συμπεριφορά από εκπρόσωπο της Αστυνομίας στους τελειόφοιτους μαθητές του σχολείου. Οι μαθητές έδειξαν ν' αντιμετωπίζουν με ωριμότητα το θέμα δείχνοντας προβληματισμό και ευαισθησία.


